Wednesday, March 2

29 february 2011?? ade ker??



terkenang aku akan peristiwa pada tahun 2008....
sungguh tidak ku duga....
kadang terpana seketika...
terkedu sementara....
terkejut tak yah cakap laa...

memang aku sangat happy tahap maksimum c0z x pernah ade party sekejut itu...
sangat berharga... sangat membahagiakan...
2 orang yang bikin surprise kepadaku...
firstly, mestilah membe ku yang tercinta...
secondly, cikgu yusnita....
guru penasihat bola jaring......

present aku memang banyak dan besar2...
tQ so much la kat dorang...
besh sangat2... xtipu...

untuk tahun nie (28/2) ala kadar sahaja....
aku x kesah pon... 
alhamdulillah Allah masih mengurniakan aku nyawa
untuk teruskan hidup menjadi khalifah di bumi ini....
terima kasih ya Allah....

tapi aku agak kehairanan dengan tarikh ini...
hehe.. kat facebook siap beratus2 orang wish...
padahal xde pon kat dalam kalender tahun nie...
memang majoriti aku xkenal dorang sumer nie...
wat2 kenal jee...
 agy 1.. aku dapat free call 3 mac...
huhu... ingat x dapat cam selalu budak2 nie dapat...
hahaha... sayang jugak maxis kat aku... poyo je...
hohoho....

alkisah sedikit coretan buat diriku...
thanks to all of you....
semoga Allah memberkati usia kalian juga...(aku jugak)
insyaAllah......


No comments:

Post a Comment