Monday, January 16

Filzati Sofia...


begin with salam...
aku teruskan penulisan ini berkisar tentang sahabat-sahabatku...
sesekali ingin terus meredakan kelukaan hati...
berhenti menulis entry entah ape-2...
tidak semua paham...
argghh, merepek sudah...


sorry terinterframe...=P

SOFIA...
alamak, skema pulak panggil gitu...
amoy yang menjadi teman yang tidak putus-putus berhubung  hingga kini...
bosan apatah lagi...
ingatan kepada sahabat-sahabatnya yang lekat kat kepala sampai bila-bila...
walaupun mengadu hal remeh temeh sekalipun...
hal-hal kecik tah ape-2...
cerita sahaja...
pasti bertemu respond...

memiliki susuk tubuh yang agak comel...
berkaki lentik apabila memakai kasut sekolah KUGFU...
kasut sukan nampak macam PANDA sikit...
tudung bujur tak boleh blah... siap warna biru...
memiliki kasut sekolah yang sangat membuatkan jiwaku tragis...
mak aihh... gila punye amoy...
tangkai jering!

bergaduh??
itu sudah biasa...
aku sentiasa menunggu untuk bertikam lidah dengannya...
especially waktu SUKAN...
dan akhirnya tiada apa...
kita sama-sama berjuang untuk sekolah...
manis senyumanku ketika berhentam dengan kamu...
tak kisah! ade jane disampingku...

seorang pemain netball pada awalnya...
form 3 bersamaku...
dah berpisah untuk itu pada tahun 2007...
menangis aku! tapi kau tak nampak...
dan akhirnya aku sokong jalan yang di pilihnya...
alhamdulillah, sekarang menjadi seorang atlit kebanggaan sekolah...
teruskan minat dan bakat itu di tempat lain...
jangan sia-siakan....

bersahabat baik atau lebih rapat dengan ijerd...
berkeletah yang memang tidak hingat dunia...
adakala berdisiplin sedikit adakala terlampau nakal...
dan adakala egois dan keras yang tidak dapat di bendung...

gigitan keras bercampur air...
perghhh, dahsyat amoy nih... gigi macam harimau!
aku jarang menjadi mangsa sebab aku kuat...
bergurau senda yang sehingga mengalirkan air mata...
memang tak sah...
dulu gelaran penggoda... woha!
bukan penggoda lelaki... take note ya...
sekarang semakin jual mahal...
baguslah... 

CARING...
sangat mengambil berat...
akulah yang selalu menjadi pesakitnya...
RAJIN dalam diam... 
belajar sorok-sorok kadang-kadang...
hahaha... amoy nih!
banking kami kerana terlalu banyak kes kecurian...
aku percaya kau sebab kau jarang dan tidak khianati aku...=)
banyak lagi aku nak tulis nih...
kalau ingat aku text balik ye...
 apepun mcm biasalah...
sayang daku yang mencurah-curah kepada ekau...
tidak pernah pudar...
aku sayang ukhuwah ini...
# rindu doe selimut pig kain cerca tampal-tampal kau tuh #
mesti bawak pergi Ganu kann... 




13 comments:

  1. aje lerrrr....amoy???amboiii....hahaha....sengal pny pija....dush3x!!!ko nseb je jaoh tau....aiyaa.....pape pon thanks dear...hahaha.....trharu tpi bab2 penggode ue x ley bla la an...hahaha

    ReplyDelete
  2. aje lerrrr....amoy???amboiii....hahaha....sengal pny pija....dush3x!!!ko nseb je jaoh tau....aiyaa.....pape pon thanks dear...hahaha.....trharu tpi bab2 penggode ue x ley bla la an...hahaha

    ReplyDelete
  3. aje lerrrr.....pija yg sengal.....dush3x!!!sgan ak ngek....hahahhaa.....pape pon thanks syg...i love u more la....huhuhu....tpi part penggode ue x ley bla la siakkk.....anad la ni...aiyaaa....

    ReplyDelete
  4. aje lerrrr.....pija yg sengal.....dush3x!!!sgan ak ngek....hahahhaa.....pape pon thanks syg...i love u more la....huhuhu....tpi part penggode ue x ley bla la siakkk.....anad la ni...aiyaaa....

    ReplyDelete
  5. ajer lerr... bape kali kau nak copy...
    hahaha....

    ReplyDelete
  6. hahhaaha...........ne ak tau.....ak igat ko dpat nk reply...ak wat la bnyak2...hahahha

    ReplyDelete
  7. sayang ko gak!!hahhaaa......
    cpat la cntinue cter pasal dak2 ni plak...huhuhu

    ReplyDelete
  8. wahhh, dah jadik pengikut setia......hihihi~ bereh cume tidak berkesempatan...akan ade...tungggu...;)

    ReplyDelete
  9. hahaa....haruslah...x adil la ko wat cter ak ngn jerd dlu..ptotny wat lambat2...hahaa......

    ReplyDelete
  10. heyy, suke hati aku lerh... hahaha...

    ReplyDelete
  11. alahai ! jeles nye aku !! untong lhaaa ade yang sayang !

    ReplyDelete
  12. hehe, jeles ehh? love you too sayang.

    ReplyDelete