Tuesday, February 28

Yayasan Al-Bukhary... best!




terima kasih DPP YAB...
jemputan anda sangat dihargai...
hal-hal yang sangat aku tidak jangkakan akan hadir...

sedikit coretan buat aku kenang sampai bila-bila...
seawal habis kelas jam 5 petang tadi,
hujan lebat ketika itu... namun, aku perlu bergegas ke majlis dengan segera...
majlis akukah??
seorang AJK yang juga pengarah projek menjemputku untuk bergegas pulang ke BSN...
salin baju... fuhhhh~!
untuk menyertai event birthday di YAB...
5 minit berganjak 7 minit aku bersiap...
capai saja apa yang ada di depan mata...
mereka yang sedang menunggu ketidaksiapan ku, 
saat itu aku terus berlari ke arah kenderaan mewah itu...
dan pecut terus ke DPP YAB...
hehehe....

event start jam 5.30 p.m...
kenapa awal??? bagaimana mereka cari??
nanti aku cerita...
merupakan salah satu aktiviti untuk DPP dan tugas mereka...
aku sebagai tetamu jemputan sahaja...


7.30 p.m aku meminta untuk pulang awal...
kalau tidak clash dengan game petang itu...
nasib ditangguh...

semua pic dalam dslr tuh...
aku gune henset cikai saje...


cafe MISC...
makan malam bersama squad terbaik aku...
Jay, Aizat, Zizah, Sari, Izani, 
Syuk, Mawi, Pon, Wawi, Din...
 terima kasih buat aku senyum...
gembira...


lebihan kek petang tadi...

ya, jarang aku dapat begini...
Alhamdulillah...
Barakallah.... 
Selamat Malam...


No comments:

Post a Comment