Sunday, February 12

gua SENTAP nih derr...!


sometimes...
SHARING is BORING...
LOVING is LOSING...

benar ke tidak??
HATE that!
jiwa kacau...
sebolehnya menafikan ia...
takut-takut meracun segala...
bukan madah bicara yang bisa menggula semula...
tapi amukan-amukan lantang yang terjah tiba-tiba...

lantaran berfikir tanpa usul periksa...
kerana hati gundah tatkala jiwa TERSIKSA...
manakan pergi positif yang dibina?
terceruk dalam samaran egois...

aku bukan ingin bermadah pujangga...
tengah SENTAK tiada maknanya...
menaip terus dengan senyuman pastinya...
SENYUM sahaja...

kemalasan untuk merungkai kembali rentetan itu...
buang sahaja...
biarkan sahaja...
aku jadi penunggu untuk melakar warna-warna seterusnya...
aku harapkan berlaku sedikit coretan pelangi...
bukan Coklat di simbah Vanilla...
ehhh...

taring-taring yang bukan seperti sembilu...
tapi seperti awan bernyanyi pilu...
didendang bersama bulan yang penuh dengan kerdipan...
kerdipan yang begitu memuncak pada kesederhanaannya...
bukan pada keseluruhannya...

TUNGGU SAHAJA!
menanti penuh TANGISAN...
aku peminjam Cinta Ilahi...



2 comments: