Saturday, December 17

Dinner Adhoc Anak JOHOR UUM...



kemalasan yang menggunung serta bermaharajalela membuatkan kami 
tidak mampu melawan hasutan syaitan itu... 
malas untuk mempamirkan keanggunan di malam dinihari...woha!
[beristigfar sejenak ;)...]
namun, dek kerana janji yang telah diucap berjuta kali
aku sepantas kilat mengatakan YA!
walaupun tanpa kehadiran Nurul Hidayah dan  Nurul Izzati Anis...
name penuh aku tulis...hehee...


saja-saja membahagikan masa daripada asyik bermain facebook...
(bukan aku)...
tepat jam 7.45 malam kami sedia di hantar ke DTSO bagi menjamu selera...
tujuan utama aku ialah MAKAN!
lain-lain aku tolak tepi...
walaupun cantik cun melecun aku hiraukan sahaja sedetik firasat itu...
=P



malas pulak aku nak cerita tiba-tiba... hmmm...
pendekkan saja...
kehadiran rakan-rakan daripada Petronas 
menggemparkan kami seketika dengan muka ala badot...
tebal gile makeup!(jangan marah haaaa)...
dengan sekilas petir kami sampai kira-kira jam 8.30 malam...
namun, aku tetap menunggu waktu ITU!
sakit Ulu Hati dibuatnya...
LAPAR menguasai segelinap usus-usus perut batinku...

kehadiran Dato' siapa ye?? haih, tak ingat pulak...
datang dari Johor untuk ke majlis ini...
membuatkan aku mencuci mata dengan video tayangan beliau...
wahhh, serta mendikliminasi sebuah Kota Iskandar di Johor... 
RINDU JOHOR...




dalam pada menunggu penuh memek muka yang agak cun...
majlis diselangi dengan paparan, persembahan zapin, montaj-2, serta teater suara individu...
dan lain-lain lagi...
khidmat makan secara catering membuatkanku mudah untuk mengoder apa sahaja...
hehee...

apapun aku puji majlis bertemakan kemodenan ini...
majlis makan malam tahunan yang kedua dilancarkan oleh unit AMANAH Johor UUM..
permata anak selatan...
jumlah yang tidak begitu ramai berbanding negeri Kedah khususnya,
 Kelantan dan Terengganu...



king&queen?
kompem aku takde dalam senarai...
kawan-kawan aku apetah lagi...
belum lagi tu... tunggu!

dah, sedikit coretan sahaja untuk ini...
sambung tahun depan...
penuh kontra nanti...
apepun, terima kasih untuk semua...
alhamdulillah...
kenyang!woha!



No comments:

Post a Comment