Friday, December 30

bahang final exam... rasakanlah...


alhamdulillah...
pejam celik sudah menginjak 4 bulan di sini...
terima kasih Allah kerana memberi kesempatan untuk kami-kami meneruskan perjuangan hidup...
memburu ilmumu...
mencari keredhaanmu...

berilah aku sedikit kekuatan...
ya! kenapa aku begitu lemah??
di mana hilang semangatku yang membara dahulu?...
datanglah...
aku pohon sebelum ia pergi berlalu tanpa hala...

SEMANGAT dari kalian yang sangat aku butuhkan saat ini...
bukan hanya sekadar kata-kata...
bukan hanya sekadar gerak tubuh...
bukan hanya membaca mengulangkaji...

DOA serta dorongan insan-insan di hati...
semoga kekal di hati...
menjadi penegak hidupku...
tiang untuk aku meneruskan jalan ini...
menuju ke arah yang lebih jauh lagi...

semoga berjaya untuk semua...
sahabat-sahabat serta rakan seperjuangan lain...
abang dan adik...
tembakan doa yang tidak berhenti untuk kalian...
yang berada di jauh ataupun yang dekat...

mari dekatkan diri kepada Allah...
aku terasa jauh dari sinar Ilahi...

AN-NAJAH!


No comments:

Post a Comment