Wednesday, June 1

KARAK...! laluan puaka....


fuyy00ooo..... tragis!... hehehe..... citer sebenar dulu kini difilemkan....
aku menonton bersama adikku awa.... intro pon dah cuak tengok....
sound dia pon buat aku jadi gigil nak tengok jalan selanjutnya.......

bole plak time 2 aku terjumpa anak murid aku... huhu.... 
tidak mengapalah.... untuk tontonan.....
triller sungguh benak episodnya....
kehadiran pelakon baru juga banyak bezanya....
shahir AF8... shera ayoub.... lain 2 pelakon lama.....

akhirnya cerita yang berkenaan kepentingan ayat kursi itu sendiri....
kalau bace je tak tahu makna buat ape....
begitulah lunasnya.....


berkomunikasi dengan roh2 yang sudah meninggal dunia....
ade part cinta... part sahabat....
terkejut juga menghantui naluri kewajaanku....
berbeza dengan filem horror lain....
unik sedikit.....

apepon aku balik xrugi lah...
bole layan jalan ceritanya....
seram+kelakar+suspen!... huhu....
GOOD JOB!... huhu....

No comments:

Post a Comment