Monday, December 31

Al-Fatihah...




Bismillahirahmanirrahim dan Assalamualaikum.
Salam takziah untuk keluarga kak mala ( Noormala Kamaruddin)..
terkejut akan berita yang tiba-tiba menerjah kelmarin..
Allah. 
Sedih menghayun hatiku.
hanya 5 bulan dapat mengenalinya sewaktu bekerja sama-sama
kat Sek. Agama Taman Johor Jaya...
waktu tu aku lepasan Stam yang menganggur.

Dari Allah, Dan kepadanya juga kau kembali wahai hamba. 
Semoga dilimpahi rahmat dan ditempatkan di tempat-tempat orang yang beriman.


Kak Mala sebelah aku.. 2 dari kiri.

 waktu nih hari guru sekolah kami. Banyak kenangan disitu. 
Berita yang aku dapat arwah bentan
selepas bersalin. Ya Allah. 
Sedih sangat aku dengar. 

ingin sekali aku menziarahinya. Aku masih lagi mengharap. 
InsyaAllah.
Wallahua'lam





No comments:

Post a Comment